Jestem psycholożką i trenerką. Ukończyłam studia na Uniwersytecie Stefana Kardynała Wyszyńskiego, gdzie zdobywałam wiedzę z zakresu psychologii rozwojowej, wychowawczej, osobowości a także psychoterapii i psychiatrii. W obszarze moich zawodowych zainteresowań jest przede wszystkim tematyka stresu i jego wpływu na zdrowie psychiczne dzieci, młodzieży i ich rodziców. Uczę się cały czas poprzez udział w szkoleniach, czytanie, współpracę z osobami, które mnie inspirują oraz najważniejsze poprzez wyzwania w pracy. Obecnie wspieram rozwój dzieci i nastolatków podczas indywidualnych i grupowych spotkań psychoedukacyjno-terapeutycznych.

Od uzyskania dyplomu na kierunku psychologia minęło 11 lat i cały ten czas rozwijam swoje zawodowe kompetencje poprzez pracę i trwający stale proces uczenia się, podnoszenia kwalifikacji.

W czasie wolnym czytam, słucham muzyki lub przyrody, trenuję Uważność i Obecność. Jestem mamą sześciolatki oraz opiekunką psa Czosnka, z którymi najchętniej odpoczywam spacerując i odkrywając nowe miejsca.

Doświadczenie w pracy z Pacjentami od 2010 roku

  • Odział dzienny Instytutu Psychiatrii i Neurologii
  • Przychodnia Rehabilitacji Perpetuum Mobile
  • Placówki oświatowe: przedszkola oraz szkoły
  • Studium Pracowników Medycznych i Społecznych
  • Fundacja Rozwoju Rodziny RoRo
  • Pracownia Terapeutyczna Czując i Poznając

Wykształcenie:

  • 2016 – Studia Podyplomowe na kierunku Pedagogika w Wyższej Szkole Edukacji Zdrowotnej i Nauk Społecznych
  • 2010 – Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego Wydział Psychologii

Dodatkowe szkolenia:

  • Terapia ACT w zaburzeniach osobowości – 2020
  • VCC Trener Certyfikat – 2017
  • Trening relaksacyjny w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi z niepełnosprawnością intelektualną – 2015
  • Pomoc psychologiczna i psychoterapeutyczna dla dorosłych osób uzależnionych i współuzależnionych – 2014
  • Seksualność dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną – 2012
  • Certyfikat zawodowy PTP „Psycholog do domu” – 2011

W czym się specjalizuję?

  • W gabinecie zajmuję się wstępną diagnozą potrzeb rozwojowych dziecka, wspieram rozwój dzieci w spektrum autyzmu, z niepełnosprawnością zarówno podczas indywidualnych jak i grupowych spotkań prowadzonych w podejściu niedyrektywnym – rozpoznaję zasoby, zainteresowania dziecka. W proces wspierania rozwoju dziecka angażuję rodziców – zapraszam na konsultacje lub warsztaty.
  • W pracy z nastolatkami skupiam się na rozpoznaniu aktualnego stanu emocjonalnego, zasobów w obszarze relacji.
  • Wspieram osoby zmagające się z depresją, nasilonym lękiem społecznym czy doświadczające przemocy rówieśniczej lub trudnej sytuacji rodzinnej.
  • Podczas konsultacji dla dorosłych pomagam zrozumieć trudne zachowania dziecka, towarzyszę w szukaniu rozwiązań ale także wspieram w odnajdywaniu własnych ścieżek w rodzicielstwie.
  • Pomagam w budowaniu przestrzeni na dialog rodziców i dziecka.
  • Dokonuję wstępnej diagnozy psychologicznej dziecka, nastolatka. Określam obszary rozwoju, w których potrzebne jest wsparcie, całościowa diagnoza lub konsultacja lekarska.
  • Pomagam rozwijać u rodziców umiejętności związane ze wzmacnianiem poczucia własnej wartości dziecka, umiejętności patrzenia na trudne zachowania dziecka jako efekt stresu obecnego w otoczeniu dziecka.
  • Pomagam dzieciom i nastolatkom w trudnej dla nich sytuacji- rozwodu rodziców, przemocy rówieśniczej, gdy zmagają się z obniżonym nastrojem czy lękiem.
  • Prowadzę empatyczne konsultacje i warsztaty dla rodziców, którzy chcą rozwijać swoje rodzicielskie kompetencje. Podczas tych spotkań budujemy wiedzę o rozwoju psychospołecznym dzieci, szukamy sposobów na wspieranie dzieci w rozwoju oraz tworzenia przestrzeni do dialogu.

Zapraszam na regularne spotkania, których celem jest towarzyszenie dzieciom w trudnych dla nich momentach. Spotkania mają charakter psychoedukacyjno-terapeutyczny. Dzieci rozwijają w trakcie ich trwania wiedzę o sobie, uczą się samoobserwacji w obszarze emocjonalnym i poznawczym. Na spotkaniach skupiamy się na rozwijaniu umiejętności dostrzegania swoich stresorów, aby wspierać rozwój samoregulacji – umiejętności kluczowej w budowaniu odporności psychicznej. Bardzo ważnym elementem spotkań jest rozwijanie umiejętności porozumiewania się z innymi w sposób swobodny, asertywny ze szczególnym uwzględnieniem rozwijania świadomości własnych potrzeb. Spotkania mają formę niedyrektywnej terapii zabawowej w przypadku młodszych dzieci z wykorzystaniem różnorodnych narzędzi wspierających rozwój. W pracy z dziećmi i nastolatkami wykorzystuję karty rozwojowe, arteterapię, ruch, relaksację podążając za bieżącymi potrzebami.

Przyjmuję w Pracowni Psychologicznej INSE:

  • w środy, czwartki i piątki,
  • spotykam się w gabinecie oraz online.

Podążając za potrzebami nawiązuję relację, która ma ogromną moc terapeutyczną – tworzy przestrzeń do nowych doświadczeń związanych z akceptacją zrozumieniem i zaufaniem.

Nie znalazłeś w systemie elektronicznej rejestracji dogodnego terminu konsultacji? Potrzebujesz więcej informacji? Zadzwoń lub napisz 🙂

+48 791 147 174

kontakt@bliskodziecka.com.pl

Zapoznaj się zamieszczonymi poniżej opiniami rodziców, którzy skorzystali z mojej pomocy. 
Na tej stronie są ciasteczka!
Więcej...